Post by mincemasxopi on Feb 7, 2022 10:01:52 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Minion Rush: Running Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Minion Rush: Running Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lås upp ädelstenar ▞▞▞
▞▞▞ Minion Rush: Running Game 2022 version ▞▞▞
Candy Legend Thông thường pfdv
Den gamla versionen med furits var mycket roligare för mig
Jag älskade det här spelet som ung, jag kom så långt i spelet, slog alla chefer och var nästan klar. Det tog mig 5 år att komma så långt i spelet. Men efter uppdateringen hävdade de att jag skulle få tillbaka alla mina framsteg efter uppdateringen. Men jag aldrig. Antar att 5 år inte betyder något för ett barn.
Här spelet är ganska bra, men roligare skulle det ha varit!:,)
Spelet i sig är nästan ok..inget nytt eller original. Men som många andra har påpekat....varför oj varför måste allt vara länkat till facebook. Jag har inte fb och kommer inte att få det av någon anledning.
Det är roligt
Den gamla versionen var mycket bättre i den här versionen, du tyckte för mycket om samlingen av stjärnor, det är bara inte samma sak jag var tvungen att ta bort den!! Den gamla versionen var roligare
Spelet är bra och allt men det är inte roligt när jag lekte som ett litet barn, du kunde springa för evigt och försöka slå bossar på olika nivåer nu har du förvandlat det till ett spel i rpg-stil och det är inte kul, du måste vänta på dina biljetter återställ för att du ska köra rly killar
Senaste updaten är dålig
Kul att spela. 😄
Minion Rush: Running Game Опуштене ipdb
Det var kul men det tog mycket MB att spela vissa uppdrag och det skulle ta en evighet att ladda det uppdraget och spela det men överlag är det ett ganska roligt spel men den nya uppdateringen gjorde det mindre roligt
Jag älskar det här spelet. Jag bara älskar det faktum att jag kan spela ett riktigt bra spel. Jag har bara ett problem att det är riktigt svårt att få handhavare ibland och jag hoppas att ni gör ett enklare sätt. Men om du vill behöver du inte och enligt min åsikt är detta spel ett 5-stjärnigt.
Jag vet att det är kul men jag kan inte köra det
Senast jag spelade var sista gången spelet har en oändlig körtid, där du kan utmana dina syskon att slå ditt höga poäng och jag gillade det, men vad som hände är att spelet gick över till denna minispelsstil där nivåerna är vad det är baserat på, Not the running och The Adds är också mycket värre
Kunde spela första gången sen paja det!!! Det var dålig stil!!!
Super Mario Run Recension - Gamereactor
Mannn Jag var så exalterad över att hitta ett löparspel som jag kunde stanna på för alltid... tills annonserna för valuta och återupplivningar slutade ??!!! Varför?
inte för många annonser Jag var inte särskilt intresserad det var riktigt skumt för mig och jag tyckte inte om det för mycket
Det är faktiskt ett bra spel. Men kontrollerna är verkligen svåra att kontrollera. Men annars är det här spelet fantastiskt.
ladda ner 666666666666 av King7 apk senaste version 1.160.31 för Android-enheter. ... Ladda Ner Apk ... Minion Rush: infinite run game.
Jag gillade det bättre när vi bara kunde springa och det inte fanns några mål. Det är irriterande att springa i en minut och sedan inte kunna springa igen eftersom vi måste vänta en timme.
Poppy Run 3D: Play time - spel av XGame Global - Download ...
Det är väldigt bra
Minion Rush: Running Game სხვადასხვა nnj
Jag gillar minion rush wen jag var ett barn alla bossarna. Där kul alla kartor var coola och alla körningar där oändliga och booserna blir svårare ju mer du springer men spelet är fortfarande roligt utvecklarna lägger till nya kartor till spel som är så coolt OCH ÄR GRATIS men det här spelet har inga fler oändliga körningar. Det här spelet 1:a Kom ut det här spelet hade oändliga körningar och när du slutför ett uppdrag du kan fortsätta springa men nu kan du inte göra det, inga fler utvecklare vi behöver tillbaka buos Fights
Brukar älska det här spelet och skulle alltid komma så långt nu att jag inte ens kan få 20 sek på så även om uppdragen är ok så bör du lägga till ett oändligt läge för folk som vill ha originalversionen. Tills dess avinstallerar jag spelet.
Riktigt roligt spel
! Hej, ja det kan 270, och jag tror att 270 och det har inte skrivit någon som är sugen att du är som sitter på tåget, så det var en av dem som är 2, det var ju en hel vecka 270, och jag kan inte komma in på din sida och jag har bxfienix spel
Jag tyckte att spelet var roligt. De är et bra spel tycker jag
Alltid varit ett bra spel, har spelat det i flera år, men nu är det laggy och fortsätter att krascha på mig. Den är inte lika responsiv och tyvärr avinstallerar jag den.
Ok, det är riktigt roligt men du kan inte springa så mycket så om du är modig men älskar minojoner är det här spelet för dig.
Kul för stora och små
Lite segt i reaktionerna då och då! Annars bra tidsfördriv
Minion Rush: Running Game სხვადასხვა nnj
Jag älskar hur enkelt och utmanande det är men jag tycker att gelélabbet var mycket roligare
Alla t